;)

;)

czwartek, 24 stycznia 2013

Zwierzątkom też jest zimno ;)

Dostałam wczoraj nietypowe zlecenie.Chodziło o sweterk na drutach dla małego 3 miesięcznego Yorka. Dzisiaj sweterk jest już na malutkiej ,słodziutkiej Sisi.Bardzo bałam się czy będzie pasował, ponieważ wzięłam wczoraj tylko miarę, wzór wymyśliłam sama.Wiecie ..,że nie ma to jak przymierzyć podczas pracy ..ale udalo się, bardzo sie cieszę!
Wczoraj przyjechała do mnie pewna staruszka, nie znam dokładnie jej wieku ale mimo przeżytych lat jest PIĘKNA  ;) oto ona
Za nami juz dzień babci i dziadka.Moja kochana Babcia dostała ode mnie serwetkę z kordonka i tackę.Babcia mimo swojego wieku spędza mnóstwo czasu w ogrodzie.Będzie mogła wziąść ze soba do ogrodu kawkę albo herbatę, mam nadzieję że tacka się jej przyda ;)

Kiedy siadam do dequpażu ozdabiam parę rzeczy tasmowo, więc oto reszta





Na końcu szpuleczki na niteczki.Bo każda szwaczka musi takie ładne mieć, nie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz