;)

;)

wtorek, 20 listopada 2012

Anioły i muchomory ;)

Kupiłam niedawno bazy dużych aniołów(47cm).Jednak szycia i dziergania było dużo i już myślałam że ich nie dam rady pomalować w tym roku. ale się udało.Sukienki są pomalowane metodą suchego pędzla a skrzydła są zrobione pastą akrylową.
Mam cichą nadzieję że chociaż jeden się dla mnie ostanie,ponieważ są naprawdę duże i podobają mi się :)
Wczoraj wpadłam na pewien pomysł, muchorkowaty pomysł :)Przypomniały mi się bombki muchomorki, pamiętacie je z dzieciństwa? no i tak sobie myślę...są biało-czerwone więc w kolorach świąt! Zrobiłam do nich jeszcze parę czerwonych małych serwetek i chyba w tym kierunku pójdę na święta, przyozdobię salon , czerwonymi ozdobami:) Oto moje muchomorki,jeden przysnął ale drugi czuwa, natomiast trzecim( którego na zdjęciu nie ma) bawi się oczywiście już mój Kamil:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz